תביעה של מליונים הוגשה נגד בתי החולים שהתרשלו בטיפול בלקוח המשרד והותירו אותו נכה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לקוח המשרד עבר פעמיים אירוע לבבי, אבל בכל פעם שהגיע לבית החולים "מאיר" הוא לא טופל. לאחר בדיקת מאמץ שעבר בקופת החולים, אליה נשלח על ידי בית החולים, נדהם הרופא מכך שהוא שוחרר והפנה אותו שוב לבית החולים. הלקוח אושפז בבית חולים "בלינסון" ובוצעו בו צנתור וניתוח מעקפים. אולם, עקב האיחור בטיפול בו ועקב המצב בו הגיע בפעם השלישית לבית החולים, הצנתור נכשל, הניתוח היה ארוך ומורכב, ובסופו של דבר הלקוח עבר שיקום ארוך ועד ליום זה הוא סובל מנכות רפואית גבוהה אשר היתה נמנעת, אילו היה מטופל בזמן ובצורה הראויה. בימים אלו מתבררת התביעה שהגשתי בשם הלקוח נגד שירותי בריאות כללית, אשר מנהלת ומפעילה את בתי החולים "מאיר" ו"בלינסון", בהם טופל. לכתב התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה פנימית וקרדיולוגיה, אשר קבע כי בתי החולים התרשלו בטיפול בלקוח והתרשלות זו הובילה לנכותו הרפואית ולנזקים שנגרמו לו.

לקריאת כתבה שהתפרסמה בענין- לחץ כאן.

דורית פילו

דורית פילו

עו"ד פילו הינה מומחית בתחום נזקי הגוף והרשלנות הרפואית משנת 1999. במהלך השנים היא ניהלה תיקים מורכבים ובעלי היקף כספי גבוה מאד בתחום הנזיקין והרשלנות הרפואית. עו"ד פילו ייצגה בעברה את הממסד הרפואי וחברות הביטוח, וניסיונה בעבר, כמו גם ניסיונה כיום בניהול תיקים אלו, מקנים לה ראיה מעמיקה ורחבה בעלת 360 מעלות של התחום.
עו"ד פילו מרצה בתחום בפני גורמים רפואיים ובפני גורמים פרטיים.

סיפורי הצלחה נוספים

בית הדין האזורי לעבודה דחה בקשה של מעסיקה, בתביעה שהגשנו נגדה, לדרוש מהתובע (הלקוח שלנו – העובד), להפקיד ערבות להבטחת ההוצאות שלה

בית הדין האזורי לעבודה דחה בקשה של מעסיקה, בתביעה שהגשנו נגדה, לדרוש מהתובע (הלקוח שלנו – העובד), להפקיד ערבות להבטחת ההוצאות שלה, במידה והתביעה תדחה,

קראו עוד