תביעה של מליונים הוגשה נגד בתי החולים שהתרשלו בטיפול בלקוח המשרד והותירו אותו נכה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לקוח המשרד עבר פעמיים אירוע לבבי, אבל בכל פעם שהגיע לבית החולים "מאיר" הוא לא טופל. לאחר בדיקת מאמץ שעבר בקופת החולים, אליה נשלח על ידי בית החולים, נדהם הרופא מכך שהוא שוחרר והפנה אותו שוב לבית החולים. הלקוח אושפז בבית חולים "בלינסון" ובוצעו בו צנתור וניתוח מעקפים. אולם, עקב האיחור בטיפול בו ועקב המצב בו הגיע בפעם השלישית לבית החולים, הצנתור נכשל, הניתוח היה ארוך ומורכב, ובסופו של דבר הלקוח עבר שיקום ארוך ועד ליום זה הוא סובל מנכות רפואית גבוהה אשר היתה נמנעת, אילו היה מטופל בזמן ובצורה הראויה. בימים אלו מתבררת התביעה שהגשתי בשם הלקוח נגד שירותי בריאות כללית, אשר מנהלת ומפעילה את בתי החולים "מאיר" ו"בלינסון", בהם טופל. לכתב התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה פנימית וקרדיולוגיה, אשר קבע כי בתי החולים התרשלו בטיפול בלקוח והתרשלות זו הובילה לנכותו הרפואית ולנזקים שנגרמו לו.

לקריאת כתבה שהתפרסמה בענין- לחץ כאן.

דורית פילו

דורית פילו

עו"ד פילו הינה מומחית בתחום נזקי הגוף והרשלנות הרפואית משנת 1999. במהלך השנים היא ניהלה תיקים מורכבים ובעלי היקף כספי גבוה מאד בתחום הנזיקין והרשלנות הרפואית. עו"ד פילו ייצגה בעברה את הממסד הרפואי וחברות הביטוח, וניסיונה בעבר, כמו גם ניסיונה כיום בניהול תיקים אלו, מקנים לה ראיה מעמיקה ורחבה בעלת 360 מעלות של התחום.
עו"ד פילו מרצה בתחום בפני גורמים רפואיים ובפני גורמים פרטיים.

סיפורי הצלחה נוספים

יולדת נפטרה מתסחיף מי שפיר עקב זירוז לידה מיותר ועקב אי הבאת מכשיר מציל חיים לטיפול בה. בני משפחתה, לקוחות המשרד, הגישו תביעה בעקבות האירוע הטרגי

המנוחה הגיעה לחדר מיון בבית החולים אסף הרופא, בשל מעקב הריון עודף בתום 40 שבועות הריון כאשר היא בריאה לחלוטין, שם ניתנה לה תרופה הגורמת

קראו עוד