תודה מרגשת מלקוחה לאחר סיום ההליך – אני חייבת לומר שהדברים שכתב לי הלקוח זו מבחינתי המחמאה הכי גדולה
מדובר בלקוח שיצא לרכיבה תחרותית על אופניים בחו"ל וביטח את האופניים שלו ואת גלגלי האופניים בחברת הביטוח "הפניקס", מאחר והם היו יקרים מאד. במהלך התחרות, עצרו כל מאות הרוכבים בשטח כינוס לצורך מנוחה, אכילה ושתיה. הלקוח ניגש לאכול וכאשר חזר, גילה כי נגבנו גלגלי האופניים. הוא הגיש תביעה ל"הפניקס", אולם נדחה בטענה שהוא לא קשר את האופניים, כפי שהתחייב במסגרת הפוליסה. הלקוח הסביר כי לא יכול היה לקשור אותם באותו זמן, בגלל אופי המקום בו שהה (שטח פתוח, ללא עמודים, עם מאות רוכבים), אולם "הפניקס" עמדה על התנגדותה ולא הסכימה לשלם לו את תגמולי הביטוח. גם מכתבים שאני שלחתי בעניין – נדחו.
הלקוח ביקש שאפסיק את הטיפול, מאחר ושווי התביעה היה בסך של כ- 9,500 ש"ח בלבד, אולם אני לא הסכמתי לוותר ושכנעתי אותו שנגיש תביעה כנגד "הפניקס". ואכן, אחרי שהוגשה התביעה פנתה אליי עוה"ד של "הפניקס" וגיבשנו הסדר פשרה, במסגרתו "הפניקס" שילמה את מלוא סכום התביעה בתוספת אגרת בית המשפט (וזאת מבלי שהתקיים אפילו דיון אחד!)!!