תביעת רשלנות רפואית נגד בתי חולים – תביעה של מיליונים הוגשה נגד בתי החולים שהתרשלו בטיפול בלקוח המשרד והותירו אותו נכה
לקוח המשרד עבר פעמיים אירוע לבבי, אבל בכל פעם שהגיע לבית החולים "מאיר" הוא לא טופל. לאחר בדיקת מאמץ שעבר בקופת החולים, אליה נשלח על ידי בית החולים, נדהם הרופא מכך שהוא שוחרר והפנה אותו שוב לבית החולים. הלקוח אושפז בבית חולים "בלינסון" ובוצעו בו צנתור וניתוח מעקפים. אולם, עקב האיחור בטיפול בו ועקב המצב בו הגיע בפעם השלישית לבית החולים, הצנתור נכשל, הניתוח היה ארוך ומורכב, ובסופו של דבר הלקוח עבר שיקום ארוך ועד ליום זה הוא סובל מנכות רפואית גבוהה אשר היתה נמנעת, אילו היה מטופל בזמן ובצורה הראויה. בימים אלו מתבררת התביעה שהגשתי בשם הלקוח נגד שירותי בריאות כללית, אשר מנהלת ומפעילה את בתי החולים "מאיר" ו"בלינסון", בהם טופל. לכתב התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה פנימית וקרדיולוגיה, אשר קבע כי בתי החולים התרשלו בטיפול בלקוח והתרשלות זו הובילה לנכותו הרפואית ולנזקים שנגרמו לו.